Június 30-án véget ér az Apple mobil reklám kampánya

Apple Hírek   |   2016.01.16 - 12:06   |   Írta: Máté Gergő   |   1092
16. jan Június 30-án véget ér az Apple mobil reklám kampánya

A hat évig működő iAd program teljes lezárására készül az Apple.

Egyszer véget ér...

Nem folytatja az almás vállalat az iAd hálózatot, erről számolt be az Apple fejlesztői weboldala és a BuzzFeed News. Jelenleg már nem fogadnak új applikációkat az iAd programba, de a jelenlegi partnereknek nem kell aggódniuk, június 30-ig elérhetőek maradnak a hirdetések. Új kampányokat az iAd Workbench eszközzel lehet készíteni.

Megújulás?

Az Apple nem hozta nyilvánosságra a mobil hirdetésekkel kapcsolatos pontos terveit, de az iAd valamilyen formában tovább létezhet a jelenlegi verzió lezárása után. A Wall Street Journal új hírei szerint az almás vállalat igazgatója, Eddie Cue szerint a program egy automatizált platform formájában folytatódhat (ezt a BuzzFeed is megerősítette). Ebben az esetben a felhasználóknak már nem kell az Apple-ön keresztül kezelniük a hirdetéseket (ezáltal az összeg 30%-át sem kell beszolgáltatniuk, a keret 100%-a a hirdetésre fordítható lenne).

Forrás: theverge.com


Kommentek megjelenítése