Június 30-án véget ér az Apple mobil reklám kampánya
A hat évig működő iAd program teljes lezárására készül az Apple.
Egyszer véget ér...
Nem folytatja az almás vállalat az iAd hálózatot, erről számolt be az Apple fejlesztői weboldala és a BuzzFeed News. Jelenleg már nem fogadnak új applikációkat az iAd programba, de a jelenlegi partnereknek nem kell aggódniuk, június 30-ig elérhetőek maradnak a hirdetések. Új kampányokat az iAd Workbench eszközzel lehet készíteni.
Megújulás?
Az Apple nem hozta nyilvánosságra a mobil hirdetésekkel kapcsolatos pontos terveit, de az iAd valamilyen formában tovább létezhet a jelenlegi verzió lezárása után. A Wall Street Journal új hírei szerint az almás vállalat igazgatója, Eddie Cue szerint a program egy automatizált platform formájában folytatódhat (ezt a BuzzFeed is megerősítette). Ebben az esetben a felhasználóknak már nem kell az Apple-ön keresztül kezelniük a hirdetéseket (ezáltal az összeg 30%-át sem kell beszolgáltatniuk, a keret 100%-a a hirdetésre fordítható lenne).
Forrás: theverge.com