Új iPhone 6s reklám!
Fókuszban a 3D Touch.
Tegnap kijött egy új iPhone 6s reklám, a mindössze 30 másodperces - de annál mozgalmasabb - szpot természetesen a 3D Touch gesztusokra van kihegyezve. Láthatjuk a 3D Touchot "akció közben" olyan népszerű appokkal, mint a Safari vagy az Üzenetek, miközben egy vicces narrátor elmagyarázza a Peek és Pop gesztusok működését.
A videóban egy Peek gesztus segítségével lecsokkolnak egy repülőt a járatszám alapján, Instagram poszt előnézetre használják, az Üzenetekből nézik meg, hogy hol van egy étterem. Link előnézetet varázsolnak a Mail appból, a Music appban belehallgatnak a számokba és így tovább.
Naná, hogy sztároknak is fel kell tűnni: Jamie Foxx is belefért a fél percbe, finoman - na jó, nagyon is - promózva új albumát.
Minden egyes új iPhone release-nél tud valami egyszerre semmit- és sokatmondó szlogent kitalálni az Apple, ez a szpot az iPhone 6s-ével ér véget: "The only thing that's changed is everything" - azaz, csak egy dolog változott meg: minden.