Az Apple kampánya díjat nyert a rangos cannes-i reklámversenyen
Most zajlik a Cannes-i reklámfesztivál a francia riviérán.
A Cannes Lion, vagyis a cannes-i arany oroszlán a legnagyobb elismerésnek számít a reklámszakmában. Az Apple „iPhone 6-tal készítve” vagy másik nevén „Világ galéria”, amiről már mi is több alkalommal beszámoltunk nektek, megnyerte a díjak között is a legkiemelkedőbbnek számító Outdoor Lions Grand Prix, vagyis nemzetközi nagydíjat, az Outdoor Lion kategóriában.
A zsűri elnöke, Juan Carlos Ortiz, a következő szavakkal méltatta a győztest:
„Ez nem csak egy remek ötlet, hanem forradalmi. Egy egészen új utat nyit, megmutatja, hogy másképp is lehet dolgokat csinálni és meg lehet változtatni korábbi berögzüléseket.”
Különben az Apple Cupertino és a TBWA/Media Arts Lab Los Angeles közös reklámkampánya annyira sikeres, hogy ezen a neves kategórián kívül még 5 kisebb díjat is bezsebelt egy-egy plakát is. Nem ez az első eset, hogy ilyen sikereket ér el együtt a csapat, 2013-ban már nyertek nagy díjat az iPad mini magazinnal.
Gratulálunk nekik!