Már a klasszikus filmekben is voltak Apple eszközök?
Rejtett reklámok a hollywoodi mozi hőskorában? Hogyan? Időutazással?
Észrevetted a Casablancában, hogy Humphrey Bogart csuklóján Apple Watch figyel? Vagy láttad a képet, amikor Ginger Rogers AirPods-ról hallgatta az iPhone 7-ről bömbölő zenét? Megvan a szelfi, amit Audrey Hepburn és Julie Andrews lőtt magáról az Oscar átadón egy iPhone és egy szelfi stick segítségével?
Nem emlékszel ezekre a képekre és jelenetekre? Nem csoda! Hogyan is kerülhetnének 2015-ös, 2016-os eszközök például a negyvenes évek Hollywoodjába?
Éppen ideje, hogy Photoshopot kiáltsunk. Egy 34 éves madridi grafikus, Pablo Larrocha készített egy úgynevezett „Időtálló Apple” sorozatot. A modern képszerkesztést és a klasszikus fotókat hívta segítségül, hogy egy kis Apple időutazást tehessünk.
„Az emberek szeretik ezeket a képeket. Nem mondok semmit, mielőtt megmutatom őket. Mikor alaposan megnézik a fotókat először zavartnak tűnnek, aztán mosolyognak. Egyesíteni olyan dolgokat, amiket az idő választ el egymástól, egy olyan ötlet, ami engem mindig is elbűvölt. Az első képen, amit megcsináltam Chaplin volt. Annyira érdekesnek és mulatságosnak találtam, hogy kipróbáltam más képekkel is. Igazán élveztem az alkotói folyamatot.” – mesélte Larrocha.
A végeredmény pedig lenyűgöző! Többi kép a galériában.
Forrás: AppleRider/Cult of Mac/ Pablo Larrocha
Kapcsolódó cikk:
- Hogyan nem lett Apple egyenruha Jobs pulcsijából?
- 33 000 képet vesztett el egy nő az iPhone-járól
- Mi lenne, ha az Apple Watch-od zsebóraként hordanád?