Az Apple Watch a VIP belépő a New York-i divathéten

AlmaBlogger   |   2016.02.12 - 19:18   |   Írta: Pausch Rita   |   2272
12. feb Az Apple Watch a VIP belépő a New York-i divathéten

Az Apple Watch és a divatvilág eddig is igyekezett szorosan összefonódni, most viszont egy alkalmazásnyival még közelebb kerültek egymáshoz.

Gondolom emlékeztek, hogy az Apple Watch piacra kerülését megelőzően érkezett a céghez a divatvilág egyik női nagyágyúja, egyenesen a Burberry vezetői székéből. Angela Ahrendts alelnöki kinevezése az Apple-nél nem csak azt jelezte, hogy a cég a normcore mögül kilépve immár a luxusmárkák közé tartozónak tekinti magát, de valami extrára is számítani lehet. Meg is érkezett a cég első, kifejezetten divat- és viseletszemléletű terméke, az Apple Watch. Az okosórát a gerillamarketing jegyében, a popsztárok mellett a divatvilág legjelesebb képviselőinek a kezére is felhúzták. Mindezt pedig megkoronázva, a divatvilág Bibliájában, a Condè Nast egyik csúcstermékében, a Vogue magazinban hirdették.

Aztán kicsit elcsendesedett minden, jött a megszokás, vagy valami ilyesmi… Most viszont újra hangos a divatvilág az Apple Watch-tól! A jelenleg már zajló New York-i divathéten ugyanis az Apple Watch új szerepben debütál.

A február 15-én, a Park Avenue Armory-ban zajló Tommy Hilfiger bemutatóra ugyanis azok a meghívott divatújságírók és divatszakemberek, akik rendelkeznek az Apple okosórájával, immár egy fokkal egyszerűbben juthatnak be. Köszönhetően a divathéthez kapcsolódó új, Apple Watch-ra kiterjeszett alkalmazásnak, a Fashion GPS által kibocsájtott GPS Radarnak. Az alkalmazást letöltőknek nem lesz szüksége papír alapú meghívóra, esetleg QR kódra a telefonon, egy külön sorban, az óra segítségével, szempillantás alatt bejuthatnak az eseményre. Ezen felül pedig fogadni tudják az órán a meghívókat a különböző divateseményekre, akár visszajelezni a meghívásra és láthatják a divathét teljes időbeosztását is.

Ugyan Hilfiger lesz a hivatalos partnere az új Apple Watch app bemutatójának, de ezt követően már a többi neves divateseményen, Milánóban, Londonban és Párizsban is használható lesz az alkalmazás divatszakemberek számára, igaz ott még nem ilyen teljes körűen.

Noha ez most az olvasót valószínűleg egy vállrándításra készteti, hiszen New York és a divatvilág krémje meglehetősen messze van a szürke magyar hétköznapoktól, azért gondoljunk csak bele, elvonatkoztatva a divattól, hogy maga ez a technológia és módszer elég lenyűgöző. Más területeken hasznosítva, nagyban megkönnyíthetné az életünket.   

Forrás: Fashionista


Kommentek megjelenítése