A.P.E.X.・Ismerkedő

Alkalmazások - Játékok   |   2016.04.27 - 18:16   |   Írta: Ca$h   |   1604
27. ápr A.P.E.X.・Ismerkedő

A.P.E.X. ráadásul pöttyökkel… Vajon mit jelenthet? Örök rejtély marad, a játékot viszont nagyító alá vettük. Maradjatok velünk!

Hosszas kutatás után se találtam rá, hogy a cím pontosan mit is jelent, szerintem csak találtak egy jól hangzó szót (melynek jelentése csúcs, csúcspont), ellátták pöttyökkel mintha valamit rövidítene és már meg is van az ingyen reklámkampány, illetve téma az emberek között, már ha elég jó a játék és nem fullad ki fél óra után. Hát… Mit is mondhatnék? A játék ugyan nem fullad ki, de hogy a mi idegeink totálisan ki fognak készülni, az biztos. Szóval, mindenképpen vegyük elő azt a bizonyos Tough Armourt, hogy legalább a telefon biztonságban legyen az esetleges „balesetek” ellen.

Az APEX első körben egy rendkívül hangulatosnak tűnő valami. Pörgős, vérpezsdítő muzsika, végtelenül primitív, mindenféle animációt nélkülöző grafika, mégis a célnak megfelel és elragadó. A játékmenet pedig erősen addiktívnak hat. Egy labdát irányítunk, ami pechünkre folyamatosan pattog, mi meg csak jobbra és balra tudjuk irányítani miközben a kamera követi az irányokat. A cél elérni a következő pályát, az időnkénti checkpointokat, közben pontokat gyűjtve egyre viccesebb labdákat vásárolva. Ezzel nem is lenne gond, semmiben nem különbözik egy mai átlagos platformertől. A gond itt csak a nehézséggel van.

Ami már a második szinttől erősen a lehetetlen kategóriát súrolja, ugyanis a játék eléggé szigorúan megőrzi a trial&error szabályait. Ez gyakorlatilag azt jelenti, hogy egy pálya alatt minimum 200-szor meg fogunk halni, mire kitanuljuk és hibátlanul végigpattogunk rajta. Ha nem bírjuk tovább és át akarjuk ugrani, ezt néha megtehetjük egy reklámvideó megtekintésével. Igen ám, de ekkor csak az történik, hogy a következő pályára kerülünk, ami logikusan még nehezebb ugyebár. Tehát csak magunkat szívatjuk meg, mert kikerülünk olyan 300 halált, ami alatt nem kevés rutinra és tapasztalatra is szert tehettünk volna. Egy hozzám hasonló hardcore játékost ez persze nem riaszt vissza, de sajnos eléggé hamar repetitívvé is válik a cucc, tehát mind a muzsika, mind pedig a pályaelemek ismétlik önmagukat. Ez viszont már nagy gondnak számít manapság! Szóval, mit is mondhatnék erre? Egynek jó, kipróbálni érdemes, főleg ingyen, de olyan túl sok mindenre ne számítsunk!

 

A játék ingyenesen letölthető az iTunes áruházból.


Kommentek megjelenítése