Két luxus Apple Watch shopot is bezártak
Úgy tűnik, hogy az Apple Watch más célcsoportot érdekel, mint amit eredetileg céloztak vele.
Még októberben adtuk hírül, hogy nagy eséllyel be fog zárni az Apple Watch pop up shop a divattermékek egyik párizsi fellegvárában, a LaFayette-ben. A hírek szerint az üzlet, kitartó gyengélkedése után, immár be is zárt.
Mivel nemrég nyílt egy teljesen új Apple márkaüzlet a francia fővárosban, a Saint-Germain de Prés-n, így akkora tragédiáról azért nem beszélhetünk, és feltehetően az alkalmazottak is áthelyezték. Ám még közvetlenül ezt megelőzően, a londoni Selfridge-ben lévő, szintén Apple okosóra üzlet is lehúzta a rolót. Ez azért meglepő csak, mert bár a londoni üzlet gyengélkedéséről is szóltak híresztelések, de úgy tűnt, hogy itt még mindig sokkal jobban áll a helyzet, mint Párizsban. A fenti üzletek pedig le is kerültek az Apple honlapjáról.
Ezek után felmerül a kérdés, hogy a japán luxusáruházban, az Isetan Sindzsukuban vajon meddig tartja még magát a bolt azután, hogy a három, 2015-ben megnyitott Apple Watch pop up shopból kettő is bedőlt. Talán japán azért más piac, mint az európai.
Persze az is lehet, hogy mindez azért történt, mert a termékeket elkezdték átpozícionálni. A Watch termékcsalád legexkluzívabb tagja, az Apple Watch Edition anyaga a második szériában, aranyról kerámiára váltották, és ezzel együtt ára is csökkent. Nagyon úgy fest, hogy bár a termék – a többi almáshoz hasonlóan – továbbra sem olcsó, de mégsem a luxus magaslatokat igyekeznek célozni vele. A 2. szériával az okosóra irányból egy erőteljes fordulást tett az Apple a fitnesz felé.
Forrás: Macrumors
Kapcsolódó cikk:
Nem igazán ment az Apple Watch shop Párizsban, bezárnak…
Párizsban Steve Jobs utcát szeretnének
Apple Watch a Lafayette-ben