Az Alma a legjobb márka 2016-ban (is)
Az Interbrand besorolása szerint az Apple még mindig a topon!
Noha a Milward Brown-féle Brandz szerint már az első két hely pont fordítva alakul, a Forbes listáján még megfelel a sorrend a tegnap (október 5.) közzétett Interbrand listának: a világ legértékesebb nemzetközi márkáinak toplistáját az Apple vezeti.
Az Interbrand listái 17 éve készülnek és ez már a 4. év sorozatban, hogy az Apple és a Google folytat ádáz küzdelmet az első két helyért. Az első hely elnyeréséért az Apple-nek „csak” 5 százalékos növekedést kellett felmutatnia (érték: 178,119 milliárd dollár), ami nem rossz teljesítmény a visszaeső iPhone eladások mellett sem. Míg a Google számára a 11 százalék még mindig csak a második helyre volt elég (érték: 133,252 milliárd dollár)!
Ugyanakkor jelzés értékű, hogy a növekvő vállalatok toplistájára az Apple idén nem került fel.
A százas listán összesen 29 márkával képviseltetik magukat a technológiai és az autóipari cégek, ami a tavalyhoz képes 19 százalékos növekedést jelent. Ezzel kiérdemelték a legjobban növekedő szektor címet. Elég csak megnézni a top 10-et, hogy lássuk a technológiai vállalatok arányát.
A listára idén került fel újdonságként a Tesla (100. hely) és a Dior (89. hely). A top 100 pedig 4,8 százalékos növekedést mutatott fel összességében tavalyhoz képest.
Meglátjuk, hogy milyen eredménnyel szolgál az iPhone és Pixel összecsapás jövőre…
Kapcsolódó cikk:
2015-ben is kiválasztották a világ legértékesebb márkáit
Az Apple a Forbes lista élén
Ennyire elégedettek az amerikai vásárlók az Almával