Idén is vörösbe borult az Alma
Az Apple is részt vesz az AIDS elleni küzdelemben.
Ma van az AIDS világnapja, és nem csak Bono de az Apple is aktívan részt vesz a figyelemfelkeltő kampányban. Ennek jegyében ma az összes Apple márkabolt logója vörösen izzik. 2012 óta ez minden évben így történik ezen a napon.
De nem csak a logó változott át pirosra, a cég termékkínálatában 2006 óta szerepelnek (PRODUCT)RED gyártmányok, az ezekből befolyt bevételek jelentős részét pedig a Bono féle (RED) alapítványnak adományozza a vállalat. Eddig több, mint 100 millió dollárral járult hozzá az Apple az AIDS elleni küzdelemhez, a (RED) egyik legnagyobb támogatójaként. Nem elhanyagolható az a tény sem, hogy ez az összeg 25 millió dolláros növekedést jelent az előző évihez képest.
A termékek között Apple Watch, iPhone és iPad kiegészítőket is találunk, természetesen piros színben.
Forrás: CultofMac