Jön az Apple Music – Már nyomatják a reklámokat
A WWDC-n jelentették be az Apple legújabb zenei szolgáltatását az Apple Music-ot. A szolgáltatás keretében létrejön a Beats 1 non-stop rádiócsatorna is és tulajdonképpen az egész dióhéjban annyit jelent majd, hogy az iTunes kínálatában szereplő összes zenét hallgathatják a felhasználók. Első három hónapban ingyen, aztán pedig fizetős szolgáltatásként.
Az Apple Music június 30-án indul Mac-re, PC-re és iOS-re, de ősztől Androidon és az Apple TV-n is elérhető lesz. Természetesen az iTunes-t nem váltja fel, az áruház megmarad tartalomvásárlásra.
Az újdonsággal kapcsolatban az Apple már teszi is közzé a reklámokat és persze beindult a sztárok részéről is a hírverés. A szolgáltatás hivatalos Twitterén a neves előadók sorra jelentkeznek be.
A Tidalhoz már most előszeretettel hasonlítgatott Alma Zene, a Tidalhoz hasonlóan már most azt hirdeti, hogy nem csak a hírességeket fogják nyomatni, hanem akár a „kölyköket is a hálószobájukból”. Az Apple ugyanis abban hisz, hogy a zenének szüksége volt egy otthonra és ők most építettek neki egyet… Viszont a „lakbér” az első három hónap ingyenes beszoktatás után, egyéni hozzáférés esetén havi 10 dollárra vált, családi hozzáférés esetén (max. 6 fő) havi 15 dollárt kóstál majd.
Ezúttal úgy tűnik, hogy talán hazánk sem marad ki a szórásból, ugyanis állítólag 100 országban lesz elérhető az Apple Music.