Az Apple Kínában leverte a Samsungot

Tech Hírek   |   2014.11.05 - 21:39   |   Írta: Pausch Rita   |   1250

A China Brand Research Center (Kínai Márkakutató Központ) kimutatás szerint a kínai mobilpiacon az Apple átvette a vezetést a 2012 óta éllovas Samsungtól. A felmérés szerint az Alma kapta a legmagasabb pontszámot a márkahűség és a márkatudatosság terén is.

Applevssam

A China Brand Research Center évente készít egy széleskörű felmérést. Az idei felmérés adatait 2013. augusztustól 2014. januárig rögzítették, 13 500 ember bevonásával, 30 városból. A 15 és 60 év közötti válaszadók szerint a Samsung egyre kevésbé foglalkozik a fogyasztói igényekkel, amióta minden energiájával a piaci terjeszkedéseire fókuszál. A koreai cég a kezdeti, 2013-as 24,5 pontról egészen 566,6 pontig tört előre, de még így sem volt képes elérni az Apple 568,5 pontos értékelését.  

Persze a Samsungnak még így sincs oka elkeseredni, hiszen a színes TV szektorban és a monitoroknál is megtartották vezető helyüket 2011 óta. A digitális fényképezőgépek, a digitális videokamerák és a laptopok piacán pedig dobogós, harmadik helyezést értek el.

Ami az Apple-t illeti, a kínai piac kiemelten fontossá vált számukra az utóbbi néhány évben. Mi sem mutatja jobban a szép eredmények mellett, hogy nemrég az országban járt az Apple vezérigazgató, Tim Cook is, majd ezt követően bejelentette, hogy az elkövetkező két évben 25 új Apple Store megnyitását tervezik Kínában. 

Kép és szöveg forrása: 9to5Mac


Kommentek megjelenítése