200%-al nőtt az iPad Air készülékek aktíválás száma – a T-Mobile erős értékesítést vízionál
Tim Cook jövendölése beigazolódott a legújabb iPaddel kapcsolatban. A szállítók és forgalmazók egyaránt arról számoltak be, hogy a hétvégi eredmények kiemelkedőek és egyúttal a tavaly őszi iPad eladási számokat is túlszárnyalták.
Az AT&T (az egyesült államok egyik legrégebbi telekommunikációs vállalata) szerint több, mint 200%-al több iPad Air talált gazdára, mint a tavalyi iPad bemutatásának idején. Ralph de la Vega vezérigazgató szerint azért ilyen magasak az eladási számok, mert az AT&T mobil tarifái szerint a meglévő ügyfelek mindössze 10 dollárért megvásárolhatják az iPad Air készüléket.
„Erős érdeklődést tapasztaltunk az AT&T Next csomag iránt is, melyben vásárlóink 0 dollárért kaphatják meg az iPad készüléket” – mondta Ralph de la Vega.
Ezzel megegyezőek a T-Mobile tapasztalatai is: több tabletet adtak el múlt Pénteken, mint az előző negyedévben. Nyomós ok lehetett továbbá, hogy a szolgáltató 200MB havi adatforgalommal növelte az ügyfelek internethasználatát. Pontos számokat nem közöltek, így a piackutatók csak tippelhetnek.
Az Apple még kivárja a számok alakulásának összegzését, de azt már most tudják, hogy az iPad Air rekordja magasabb, mint a tavalyi iPad 4 és mini készülékek eladási számai, erősítette meg a Piper Jaffray bank elemzője Gene Munster. Vizsgálata szerint 2,5-3,5 millió iPad Air kelt el a hétvégén.
Kapcsolódó cikk: Továbbra is csökken az Apple részesedése a tabletek piacán, de az Air kiránthatja a gödörből