Apple Watch reklámok, avagy az Apple szerint erre jó az okosórája
Az Apple négy új reklámot adott ki tegnap az Apple Watch népszerűsítésére. Fókuszban az ázsiai vásárlók.
Egészen rövid idő telt el a legújabb iPhone spotok óta és az Apple újra előállt néhány vidám történettel. Ezúttal a főszerepben az Apple Watch.
A négy reklám összképét nézve először is az Apple nagyon pontosan becélozta a piacokat. Mi sem mutatja ezt jobban, mint például a tény, hogy kiemelten sok ázsiai (kínai?) momentum és ember van a videókban. Noha az Apple (főleg vezérigazgatója révén) kifejezetten az emberi egyenlőség hangsúlyozására törekszik minden helyzetben, ezúttal kicsit elcsúszott a potméter. Ez persze nem zavaró, mert mindegyik film jó, ahogy van, csak teljesen nyilvánvaló, hogy főleg hol szeretnék, ha fogyna a termékük.
A reklámok címei: Berlin, Peking, Közelebb (Closer) és Célok (Goals). Az első kettőről könnyedén kitalálható, hogy hol játszódnak. Tulajdonképpen a Berlin és a Peking filmecske, lazán össze is tartoznak, hiszen az egyik videóban berlini hölgyek járnak Pekingben, a másodikban, pedig pekingi hölgyek Berlinben. (Még az is lehet, hogy valami csereútról van szó, de erre azért nem áll rendelkezésre kellő képi bizonyíték.)
Közben persze mindkét páros minden alkalmat megragad, hogy látogatásuk során kihasználják az órájuk adottságait. Legyen szó arról, hogy hogyan kell valamit megkérdezni az adott nyelven, vagy pasik lekoptatásáról, az óra igazán jó szolgálatot tesz.
A másik két filmecske már inkább az Apple szokásos vonala: eltérő emberek, más helyzete, egy közös: mindenki egyformán jó hasznát veszi az Apple Watch-nak.
A Célok spotban természetesen a rekreáció és a sportok kapják a főszerepet, mielőtt bárki is megfeledkezne a Watch fitnesz funkcióiról.
A Közelebb videóban a családi kommunikáció és azon belül is a törődés a gyerekekkel kerül a reflektorfénybe.
Noha nem ezek az első Apple Watch reklámok, a terméket az áprilisi megjelenésekor láthattunk utoljára videókat az óráról.
Forrás: Apple YouTube