Az Apple egyelőre nem bír a kínai gyártókkal
A gigantikus kínai piacon az almás logós gyártó még mindig jelentősen le van maradva a riválisaihoz képest.
Az IDC piackutató cég legfrissebb adatai szerint az idei esztendő harmadik negyedévében mintegy 114,7 millió okostelefon talált gazdára Kínában. A piacot egyértelműen a Huawei uralja, mely a jelzett időszakban 22,3 millió készüléket adott el, ily módon pedig 12 hónap alatt 15,6 százalékról 19,4 százalékra növelte a részesedését.
A képzeletbeli dobogó második fokára az Oppo állhat fel az általa értékesített 21,6 millió okostelefonnal (18,8 százalék), a bronzérem birtokosa pedig a 18,9 millió mobilt (16,4 százalék) értékesített Vivo. A negyedik a 15,7 millió smartphone-t (13,7 százalék) piacra dobott Xiaomi, és csak ezután következik a sorban az amerikai Apple.
A harmadik negyedévben 8,8 millió iPhone talált gazdára a hatalmas népességű országban, ami azt jelenti, hogy az Apple jelenleg mintegy 7,7 százalékos piaci részesedéssel rendelkezik.
Kapcsolódó cikkek:
- Apple iPhone X fagyasztás teszt [videó]
- Megérkeztek az első iPhone X sebesség tesztek [Videó]
- iPhone X Akkumukátor százalék kijelzése a telefonon, van megoldás [videó]