Az Apple késlelteti az 5K-s LG monitorok eladását
Csapatmunka: Amíg az LG megoldja a műszaki problémát, addig az Apple feltartóztatja a vásárlókat.
Korábban már figyelemmel kísérhettétek nálunk az LG Ultrafine 5K-s kijelző kálváriáját. Először az árával volt baj, akkor azt az Apple módosította, lejjebb vitte. Aztán kiderült, hogy az eszköz egész egyszerűen megbolondul a Wi-Fi router közelében.
Miután az LG a múlt héten elismerte a hibát és elnézést kért a fogyasztóktól, hivatalos javítást ígért. Valamint minden 2017 februárja után gyártott display-t már ellátnak a megfelelő védelemmel az elektromágneses sugárzással szemben. A problémában érintett darabok is elláthatók utólag a megfelelő technikai védelemmel, ezért a tulajdonosaiknak mindenképpen fel kell vennie a kapcsolatot az LG ügyfélszolgálatával.
Mivel az LG dolgozik a kellemetlen ügy megoldásán, ezért az Apple nekilátott késleltetni a szállítást. A magyar online Apple áruházban nem meglepő, ha egy termék mellett 5-6 hetes szállítási idő látható. Ám az USA-ban még bolti átvételre is van lehetőség a termékeknél, és a szállítási idő akár 3-5 nap alatt is lezajlik. Most azonban a csodás felbontású LG megjelenítőnél online rendeléskor, az Amerikai Egyesült Államokban is 5-6 hét a szállítás, sőt a bolti átvétel nem elérhető opció megrendelésnél.
Az a hír járja, hogy a hivatalos Apple márkaboltokban a megjelenítő egyelőre egyáltalán „nincs készleten”. Egy kaliforniai vásárló arról számolt be a Macrumors-nak, hogy noha megpróbáltak neki eladni egyet valamelyik márkaboltban az elvileg nem, de gyakorlatban valójában létező készletből. Ám a rendszer egész egyszerűen nem engedte az 5K-s modellt kivenni készletről, kizárólag a 4K display-t lehetett megvásárolni.
Forrás: Macrumors
Kapcsolódó cikk:
Bosszantó hiba kavar be a szupermonitornak
Az LG máris javítja a bosszantó hibát
Elképesztő monitorok az új MacBookokhoz