Kobe Bryant nem szereti, ha az életkorával viccelődnek
Legalábbis az Apple legújabb „Father Time” című reklámjából ezt szűrhetjük le…
Tegnap osztotta meg velünk az Apple ezt az igen viccesre sikerült reklámot, nem sokkal azután, hogy újra láthattuk a Szezám utca talán egyik legédesebb szörnyét, a Sütiszörnyet, előtte pedig a „Csók” című spotot. Ahogy az előzőekben, ebben a reklámfilmben is, Siri kerül a középpontba, és a „Csókhoz” hasonlóan, újra az Apple TV kapcsán.
A tavalyi év folyamán bemutatott negyedik generációs Apple TV-nek az egyik legjobb újdonsága a távirányítóba épített Siri funkció, ami amúgy kicsinyke országunk nyelvén még mindig nem elérhető. A reklámban jól láthatjuk, hogy a tévénkbe beköltözött személyi asszisztens nagyon jól és gyorsan végzi munkáját. Ezt a távirányítót használja a Lakers játékos is, hogy megmutassa magát egy régi kosárlabda mérkőzés felvételén, a róla készülő filmben a korai önmagát alakító Michael B. Jordannek. Egy egyszerű utasítással megnyitja az NBA alkalmazást és előre tekeri a videót.
A videó végén láthatjuk az Apple TV reklámoktól már jól megszokott „The future of television”, azaz a „A televízió jövője” feliratot a műsorszünet csíkokkal a háttérben. Ez a zárókép hirdetőplakátokon is megjelent már néhány nagyvárosban, az Államokban, mint pl. New Yorkban és Los Angelesben.
Akkor lássuk is a sokat emlegetett reklámot!
Forrás: 9to5Mac
Kapcsolódó cikk:
Sütiszörnnyel a kulisszák mögött
Még egy híresség a legújabb iPhone 6s reklámban
A csók – Új Apple TV reklám