Az Apple-támogatás beköltözött a Twiterre
Az indulás után fél nappal már több mint 85 000 követő az Apple új Twitter oldalán.
Jó hír minden angolul beszélő felhasználónak: már egy napja csiripel a hivatalos Apple Támogatás (Apple Support) a jól ismert közösségi oldalon.
A bemutatkozásban a következők szerepelnek:
„Tippekkel, trükkökkel és hasznos információkkal szolgálunk, amikor a legnagyobb szükségetek van rá és persze a kérdéseitekre is válaszolunk.”
Több nagyvállalatnak is van ügyfélszolgálata a Twitteren, de az Alma az első a nagy technológiai cégek közül. A tweetek és követők számából arra lehet következtetni, hogy nagyon is van kereslet az Apple ilyen irányú tevékenységére is.
A közösségi médiumok közül nem ez az első megjelenése a cégnek, több oldaluk is létezik az Instagramon, a Snapchaten, a Facebookon és a Twitteren is, például az iTunes, az Apple Music vagy az App Store szolgáltatásokhoz.
Update:
Az Alma új ügyfélszolgálata a Twitteren olyan jól működik, hogy 33 óra elteltével már 3500 válasz körül tartottak, vagyis percenként 1,8 tweetre válaszoltak. Noha a válaszok angol nyelven érkezik, azoktól sem rémülnek meg, akik egyéb nyelveken szólnak hozzájuk, mert nekik rögtön megadják hova forduljanak (persze nem fel). Azoknak, akiknek nem tudnak egyetlen 140 szavas válasszal segíteni, szintén adnak egyéb olyan elérhetőséget, ahol viszont megkapják a szükséges pluszt.
Szerintünk jó hír ez a magyar felhasználóknak is!
Az új oldalt @AppleSupport néven keressétek a Twitteren!