Szinte csak az Apple Watch-ot ismerik az emberek
Pár éve már itt vannak az okosórák, mint "must have" eszközök, de mi valahogy mégse érezzük annak őket - nem igaz? Egy új kutatás alapján ez az áruk és amiatt van, hogy nem igazán érti a többség mire is lenne jó egy.
Mindezek ellenére a számok azt mutatják, az Apple-nek sikerült valamicskét előrelépnie e két akadály leküzdésében. Egy 11 ezer fős minta alapján, a résztvevők 92%-a az Apple okosóráját ismerték fel leginkább, második helyen a Fitbit szerepelt, majd következtek a Google és Samsung termékek. A nem régiben kijött negyedéves jelentés mellé - 2015-ben 1,7 milliárd dollár értékben lelt gazdára Apple Watch - jól passzolnak ezek az eredmények. De miért pont az Apple? A kutatás eredményei arra engednek következtetni, hogy a dizájn és a személyreszabhatóságot hangsúlyozó marketingnek köszönheti ismertségét az Apple Watch.
Jóllehet, az okosórák piaca rendkívül lassan növekszik. Csupán az Egyesült Államok lakosságánk (16 évestől felfelé) 3 százaléka birtokol valamilyen okosórát. Nagy többségük férfi és egyharmaduk a 25-34 év közötti. Továbbá van még három érdekes adat: 33%-a a megkérdezetteknek úgy véli, telefonja mindenre elég; 32% simán nem szeret órát hordani; 27% pedig nem értette mire lehet jó egy okosóra. Persze idővel, amikorra az okosórák kevésbe lesznek okostelefonhoz kötöttek, változhatnak a számok. Ugyanakkor a 349 dolláros Watch kezdőár akit most elriaszt, azt később is el fogja.
Forrás: cultofmac.com