Egy szerencsés vásárlónak már a megjelenés előtt házhoz szállították az új iPhone 6S-t
Hivatalosan csak 25.-én kerülhetett volna új tulajdonosához a készülék. Véletlen vagy tudatos lépés volt ez az Apple részéről?
Az iPhone 6S és 6S Plus péntekig még nem elérhető, de egy szerencsés AT & T ügyfél San Diegóból már megkapta új készülékét. A telefont rosé gold színben rendelte, s jó pár képet tweetelt a hét legnagyobb meglepetéséről.
Az okostelefont ugyanolyan csomagolásban láthatjuk a fotókon, mint amilyennek a kiszivárgott hírekben már leírták.
A Geekbench-en szerzett pontszámaival az iPhone 6S kiütötte a Retina iPad minit, az iPad mini 3-at, és az iPad Air 2-t is. Az oldalon megerősítették, hogy a telefon valóban 2GB-os RAMot kapott.
Az AT&T hivatalos twitter oldalán keresztül a vállalat már gratulált is a szerencsés tulajdonosnak, mit sem törődve a ténnyel, hogy 25-ig hivatalosan még senki sem birtokolhatná az új almás kütyüt.
Egyelőre úgy néz ki, hogy senki más nem jutott még hozzá a 6S-hez, de az idő előrehaladtával felbukkanhatnak még mások is, akik már kezükben tarthatják álmaik telefonját. Az Apple-re nem jellemző a hanyagság, általában precízen szervezi a házhozszállítást a UPS segítségével, de most mégis hiba csúszhatott a számításaikba. Más vásárlók is jelezték már, hogy a csomagkövetőt elnézve, a küldeményük várható érkezése a holnapi napra tehető.
Az Apple.com-on az összes iPhone 6S és 6S plus készülék gazdára talált már, tehát mostantól, ha valaki az új iPhone-t akarja, méghozzá azonnal, akkor a klasszikus módszert kell választania: Álljon be a sorba, egy Apple bolt előtt. De ha erre vállalkozik, akkor az egy napi hideg élelmet és italt se felejtse otthon!
Forrás: 9to5Mac