Az Apple virágba borította a Selfridges-t
Az okos órát reklámozták.
Az Apple tudja, hogyan szegezze tekintetünket a kirakatokra. Időről-időre extravagáns, mégis elegáns, és csodaszép kreálmányokkal áll elő, hogy új termékei kellő figyelemben részesüljenek. Most a londoni Selfridges-t öltöztette szemet gyönyörködtető virágözönbe, a kirakatokba helyezett 24 óriási kijelző segítségével, melyek körbeveszik az épületet. A nagy felhajtás ezúttal az Apple Watch-ról szól.
A kirakatban látható virágokat stop-motion technológiával fotózták, mintegy 24 000 felvétel 258 órányi anyaga látható, 8 variáció készült belőlük, művészek keze munkája által. A virágok között van 24 nagyméretű, 50 közepes, 5525 kicsi, és 240 úgynevezett „small-plus”, amely a kicsi és közepes méretű között van, persze mind aprólékosan, gondosan kidolgozva. A virágokat különböző módszerekkel hozták létre, a nagyokat és közepeseket például gyantából öntötték ki, míg a kisebb darabok 3D nyomtatottak.
Az Apple nagy erőfeszítéseket tett, hogy megteremtse a Motion kijelzős Apple Watch-ot, a mostani projectjükről így nyilatkozott az alelnök, Paul Deneve:
"Nagyon örülünk, hogy ez a csodálatos design, amit az Apple Watch inspirált, ezen a gyönyörű helyen kelt életre, a Selfridges legendás kirakataiban".
Az Apple Watch bizonyos országok üzleteiben már április végén debütált, beleértve a Selfridges-t is. Mostanra pedig szerte a világon kapható az okos óra.
Forrás: 9to5mac.com