Készül az Apple Watch riválisa
Nagy dobás, vagy nagy leszerepelés lesz az Apple Watch riválisa az LVMH csoporttól?
Az nem újdonság, hogy az LVMH csoport, mely olyan cégek tulajdonosa, mint a Hublot, a Zenith és a Tag Heuer szintén beszáll az okosóra piacra, de pár napja néhány új információval álltak elő a készülő termékükről.
Jean-Claude Biver, az LVMH óra részlegének elnöke, csütörtökön elmondta a Handelsblatt, német újságnak, hogy az újdonság 1400 euro körüli árazással kerül a piacra. Az Apple Watch ugye 400-450 eurotól indul és a luxusmodellek elérhetik a 18 000 euros nagyságrendet is. Ám az Apple USA-beli eladási adatai szerint az első, áprilisi adatokat messze meg sem közelítik azóta az eladások. Vagyis ezek alapján annyira nem nevezhető sikeresnek a Watch és attól még rosszabbnak tűnik a helyzete, hogy a legjobban a legolcsóbb Sport változat fogy.
Kérdés, hogy ez alapján az LVHM új terméke mennyire lehet sikeres egy három és félszeres árszabással az Apple Watch Sporthoz képest? A cégcsoport azonban bizakodik és úgy gondolják, hogy az Apple Watch keltette érdeklődési hullámot az okosórák felé, valamint a hírverést igazán jól meg tudják majd lovagolni. Tegyük hozzá, az LVMH olyan luxusmárkák tulajdonosa a fent említett óramárkákon kívül is, amelyek évek óta azon piac részei, amit az Apple csak próbálgat bevenni az új luxuskategóriájával.
Szintén az LVMH célja az ázsiai piacra való jelentősebb terjeszkedés a már meglévő nagy óramárkáikkal is, amiben szintén segíthet egy okostermék bevezetése.
Forrás: Reuters, jelentette: Edward Taylor, szerkesztette: David Evans
Kép: Reuters képén Jean-Claude Biver szerepel