Ha ez nem egy iPhone, akkor ez nem egy iPhone
Két új, őszinte iPhone reklám jött ki az Apple-től.
Új iPhone reklámok kerültek ki. Talán az Apple ezzel már valami új érkezését vetíti előre, hiszen kifejezetten az iPhone-t, mint termékkategóriát népszerűsítik, nem egy-egy specifikus modellt.
A két új videó nagyszerűen hozza az örök igazságot: a kevesebb néha több. Mindkét spotban olyan tulajdonságokat domborítanak, ami (szinte) teljesen úgy is van.
Az egyik filmecske címe: „Hardver és szoftver”, a másiké, pedig „Szeretet”. Az első arról szól, ami az iPhone nagy előnye minden más gyártóval szemben: egy gyártó kezében készül a hardver és a szoftver, vagyis a végeredmény, hogy a kettő harmonikusan működik együtt.
A „Szeretet” spot találón azt állítja, hogy a felhasználók mennyire szeretik a készüléküket. Ez pedig szintén igaz, mert sokan szeretik azt a fajta egyszerű, de nagyszerű működést, amit egy iPhone produkálni képes, noha azért a 99 %-os elégedettség talán egy kissé túlzó, de az elégedettségi ráta tényleg magas. Viszont erről az elégedettségi rátáról Tim Cooktól már hallhattunk korábban.
Ahogy ti is láthatjátok, mindkét film vidám, a "Szeretet" szinte buli érzést kelt az emberben. Egy olyan bulijét, amihez érdemes csatlakozni.
Ti mennyire vagytok elégedettek az iPhone készüléketekkel?