Hamarosan átléphetjük a hirdetéseket az ingyenes Spotifyban?

Alkalmazások - Játékok   |   2018.08.11 - 14:30   |   Írta: SzavaRicsi   |   2926
11. aug Hamarosan átléphetjük a hirdetéseket az ingyenes Spotifyban?

Így orrozhat el még több felhasználót az Apple Musictól a Spotify.

Ausztráliában belépett a tesztfázisba a Spotify legújabb funkciója, amely kényelmesebbé teszi a nem prémium felhasználók zenehallgatását. A több mint 180 millió felhasználóval büszkélkedő svéd streaming szolgáltatás táborának többségét az ingyenes felhasználók teszik ki – aki pedig nem fizet a szolgáltatásért, az a hirdetéseken keresztül törleszt. Az alkalmazásokban és a böngészős szolgáltatásokban már megszokhattuk az átugorható hirdetések „kényelmét”, de a Spotify ezideáig kegyetlenül végighallgattatta a promókat.

Az „Active Media”, azaz az átléphető hirdetések még csak a tesztköröket futják. Első körben még csak Ausztráliában vezették be az újítást, arról pedig, hogy más országokban mikor szabadulhatunk meg valamelyest az idegesítő reklámoktól, eddig nem beszéltek. Persze erre már most is van mód: elő kell fizetni a szolgáltatásra. A Spotify ugyanannyiért kínálja havonta a prémium fiókokat, mint amennyit az Apple Music felszámol a szolgáltatásért, és mivel sem hangzásban, sem pedig a gyűjteményben nem találunk érdemi különbségeket, inkább a kezelőfelület és a funkciók döntik el, hogy ki-ki számára melyik a megfelelő.

Forrás: AppleRider/AppleInsider

Kapcsolódó cikkek:




Kommentek megjelenítése