A Sütiszörny reklám tarolt az USA-ban
A tavaszi kínálatban az 5. lett az Apple reklámfilmje.
A reklámstatisztikai cég, az Ace Metrix kiadott egy listát a második negyedév átütő sikerű reklámjairól, ahol az Apple második Sütiszörny spotja az ötödik helyen landolt.
A cupertinói cég híres arról, hogy a reklámfilmjeiben ismert arcokat szerepeltet és persze minden egyes spotot különleges humorral is fűszereznek. Valami ilyesmi történt a Sütiszörny reklámokban is, amik valljuk be, ezerszer szórakoztatóbbak, mint például az Apple Music-ot népszerűsítő Taylor Swift filmek – bármennyire is örültünk sokan Swift pofára esésének a futópadon.
A Szezám utca talán egyik leghíresebb karaktere, a Sütiszörny két filmecskére is „leszerződött” az Almával a „Hey Siri” funkció népszerűsítésére. Az első spotnak „Időzítő” (Timer) lett a címe, a másodiknak pedig „Időzítő – A kulisszák mögött” (Timer – Behind the Scenes).
Az első filmecske 11 millió letöltésnél tart a YouTube-on, a toplistás második pedig 3 milliónál, de mivel televízióban is futó reklámokról van szó, így ezek a számok itt nem jelzésértékűek.
Az Ace Metrix szerint a Sütiszörnyes spot azért lett sikeres, mert olyan jópofa, hogy még azok is szívesen megnézték, akik egyébként nem kedvelik az Apple-t.
Azt az apróságot már csak a végére tartogattam, hogy a nagy versenytárs, a Google Voice Access funkcióját népszerűsítő spot a negyedik lett azon a bizonyos toplistán…
Forrás: Macrumors
Kapcsolódó cikk:
Még egy híresség a legújabb iPhone 6s reklámban
Sütiszörnnyel a kulisszák mögött