Cosmobot - Hyper Jump・Tesztlabor

Alkalmazások - Játékok   |   2018.10.19 - 10:45   |   Írta: Ca$h   |   1477
19. okt Cosmobot - Hyper Jump・Tesztlabor

A kozmosz veszélyben!

Borzalmas! Rettenetes! Csúnya, gonosz, rosszarcú idegenek támadták meg a földünket, itt vannak a naprendszerünkben, közel járnak, valamit tenni kéne ellenük. Szerencsére pont kapóra jön a Cosmobot projekt, igaz még bétafázisban van a tesztelés, de ennél jobb módja nem is lehetne az éles bevetésnek. A világunk sorsa a kezedben van kedves irányító, tegyél végre valami hasznosat is a pénzedért!

A Cosmobot az első pillanattól fogva elrabolta a szívem, csípőből adnám rá a tíz pontot, ha kicsikét is elfogult szeretnék lenni. De nem tehetem, mert ez itt egy teszt, szóval akkor vegyük szépen sorba, hogy milyen játék is ez a Cosmobot – Hyper Jump. Stílusa szerint árkád, akció, ügyességi, leginkább a hősidőket idézi a játéktermes múltamból, amikor megálltál a gép előtt és egy húszasból kipörgetted az egész játékot, a mögötted álló nézősereg meg csak tátotta a száját. Tipikusan olyan játék, amit egy átlagember fél percig képes csak tolni, míg egy kellően determinált egyén viszont akár a végtelenségig is. Minimális odafigyelést és koncentrációt igényel, illetve azt hogy megértsük a rendkívül egyszerű irányítást és alapkoncepciót.

Kicsinyke robotunkat kilövik az űrbe és még azon is túl, amint elér egy kisbolygót megragad a felszínén és el kezd körülötte keringeni, egy apró nyíl mutatja nekünk hogy merre fogunk tovább repülni, ha megérintjük a  képernyőt, abban az esetben ha eltévesztettük az irány és megindultunk a végtelen űr felé, érdemes megint megérinteni a képernyőt és ilyenkor a segédhajtóműveknek köszönhetően a legközelebbi bolygóra tapadunk ismét. Ezzel a lehetőséggel viszont nem tudunk mindig élni, csak addig amíg van elég üzemanyag a reaktorunkban. Szerencsére utunk során időnként találkozni fogunk reaktor cellákkal, amik némileg töltenek majd rajta. A célunk az lenne, hogy minél magasabbra feljussunk – innen a Hyper Jump alcím – útközben felszedjünk elég lila színű energiakapszulát. Ha sikerül időben maximumra tölteni az erre kijelölt lila csíkunkat, és elértünk az adott pályaszakasz tetejére, akkor teljes erőnkből kilőjük magunkat és remélhetőleg elég kakaó lesz bennünk ahhoz, hogy az utunkba kerülő meteormezőt átszakítva megérkezzünk a  következő szakaszra. Összesen hét ilyen szakasz lesz, az utolsó nyolcadik pedig az epikus főellenfél harc, amihez ilyen rövid idő alatt sajnos nem sikerült még eljutnom. Ugyanis ahogyan az a árkád címeknél eddig is megszokott volt, csupán egy életük lesz minderre, ha elbukunk kezdődik minden elölről.

Természetesen a mai fiataloknak egy ilyen típusú játék túlságosan hardcore élmény lenne és pillanatok alatt elmenne a kedvük az egésztől, ha nem lenne telepakolva a játék mindenféle vásárolható powerupokkal, fejleszthető képességekkel és nem lenne egy extra élet is a játékban hogy ne csak egyszer hibázhassunk. Mind a reaktort, hajtóművet, energiacelláinkat fejleszteni tudjuk, ezzel növelve a túlélési esélyeinket. Ezen felül lesznek a játékban nagyon komoly és élvezetes Power Upok, amik egyben játékok a játékon belül; a „Destroyerrel” például pillanatok alatt a magasba tudunk jutni, szanaszét robbantva minden egyes kisbolygót magunk előtt. Ehhez nem kell más tennünk csak őrületesen a képernyőt tapizni. Minél magasabb szintre felgyúrjuk a mini játékot, az annál tovább tart és persze ezzel még rövidebbé tehetünk egy-egy szakaszt. A leírton kívül még négy további elérhető lesz, ezeket a játék teljesen random dobálgatja az utunkba, nekünk csak annyi dolgunk lesz hogy felvegyük.

A játék a jól megszokott videó nézegetéssel éri el, hogy kikerüljük a fizetős tartalmat, a szabályos időközönként jelentkező titokzatos ládának tartalmát meg tudjuk triplázni egy videó megnézésével, naponta többször is lehetőségük lesz arra, hogy ott folytassuk a meccset ahol abbahagytuk extra life beszerzésével, ehhez nem lesz más dolgunk mint megnézi egy videót. A dobozok tartalmazhatnak pénzt amiből fejlesztéseket vásárolhatunk, illetve több tucatnyi robot skin és „arckifejezés” közül válogathatunk, persze csak akkor ha már sikerült unlockolni mindet. A játék hibátlanul kommunikál az iPhone és iPad között, elmenti a progressünket, de valami érhetetlen oknál fogva a skineket és az arcokat külön tárolja mind a kettő eszközünkön. Míg a ponthatárt és fejlesztéseinket megjegyzi szinte azonnal.

A Cosmobot – Hyper Jump egy vérbeli árkád játék, a régi hősidőket idézi fel a hardcore öreg rókákban, akiknek meg még új ez a stílus biztos vagyok benne hogy azonnal bele fognak szeretni. Bájos grafikája, könnyű és szerethető játékmenete, fantasztikusan dallamos és pörgős zenéje, megalapoz egy olyan jó hangulatot amibe ritkán kerülhet az ember ezekben a szürke őszi hétköznapokban, amikor reggel halálra fagyunk, délután meg ropogósra sülünk a napon. Nehéz az ember élete és valljuk be meg kell ragadni minden alkalmat arra hogy picikét jobban érezhessük magunkat, a Cosmobot pont ebben fog segíteni, kicsiknek és nagyoknak, legyen az hím vagy éppenséggel nőnemű! Próbáljátok ki, mert megéri!

Szerintünk: 9/10

 

 

A játék ingyenesen letölthető az iTunes áruházból.


Kommentek megjelenítése