Dice Brawl: Captain's League・Tesztlabor

Alkalmazások - Játékok   |   2018.04.20 - 09:59   |   Írta: Ca$h   |   1414
20. ápr Dice Brawl: Captain's League・Tesztlabor

Egy könnyed kis kockáztatós kockázás?

A Dice Brawl remekül teljesít az ügyben, hogyan kell nyakon csípni jelen korunk legsikeresebb őrületeit majd összegyúrva alkotni belőle valami viszonylagosan újat. Egyrészt ugye a téma kalózos, amit a gyerekek imádnak, sőt mi több még a felnőttek is, aztán pedig ott van a jól megszokott kártyás, gyűjtögetős, ládákat nyitogatós megoldás. A kérdés ugye már csak a szokásos, vajon hogyan teszi mindezt, mekkora sikerrel?!

Tény, hogy a Dice Brawlnak csodaszép és stílusos, rajzfilmes grafikája van (mintha csak egy Disney mese lenne) ami nagy mértékben növeli az alapszínvonalát a játéknak. Nagyon jók a hangok és muzsikák amik alatta szólnak és valóban sikerült valami egyedit, valami újat hozni ebbe a stílusba. Magát a játékot úgy kell elképzelni, mintha egy táblás társasjátékkal nyomulnánk éppen. Adott lesz kettő játékos akiket egy-egy bábú fog szimbolizálni, dobókockákkal fog kiderülni mennyit fogunk lépni a saját körünkben. Külön érdekességnek számít, hogy a lehetőségünkre álló különböző tartományokkal némileg befolyásolni tudjuk majd a sorsunkat, tehát picivel jobbak az esélyeink a véletlennél. Nyilván ha az alsó tartományban maradunk, akkor 2-6 között lesz a végeredmény, míg ha a felsőben akkor 7-12 között, illetve van még egy „even”-nek nevezett tartomány is középen, amit ha eltalálunk valamivel jobb lesz az eredményünk a randomnál (ne kérdezzétek ez mit jelent pontosan, majd mindenki tapasztalja ki maga).

A célunk természetesen az lenne, hogy az ellenfelünket kinullázzuk, szó szerint tehát a HP-ja elérje a nullát. A csapatunk állni fog egy kapitányból, egy hajóból, egy pár kockából és egy öt fős legénységből. Természetesen mindegyik típusból lesz bőven választék, amiket persze össze kell gyűjteni vagy éppenséggel a fizetős vendégek meg is vásárolhatják őket némi valódi pénzmag fejében. Ha dobtunk a kockával és ráléptünk egy mezőre, akkor a következő dolgok történhetnek. Ha a mező üres akkor építeni tudunk egy erődöt, ez meg fogja támadni az ellenfelünket ha erre a mezőre lép, illetve ha mi lépünk ilyen mezőre lehetőségünk lesz lerombolni azt. Ha már van ott erőd akkor fejleszteni tudjuk, hogy még erősebb legyen, ha pedig az ellenfél áll ott akkor egy rövid párbajra kerül sor, aki többet dob az fog nyerni és persze sebezni valamennyit. Minden mezőn történő cselekmény előtt eldönthetjük hogy akarjuk-e használni valamelyik kártyánkat, amik természetesen változatosabbnál változatosabb sebzésekre, csapdákra és egyéb nyalánkságokra lesznek képesek. De vigyázat, minden lap csak egyszer használható fel, ami nem is csoda hiszen egy meccs fixen nyolc körre van osztva. A mérkőzést az nyeri aki előbb nyírja ki a másikat, ha pedig lejár a nyolc kör és mindketten talpon vannak, akkor az nyer akinek több erődje van.

A táblán lesznek speciális platformok is, az egyik ilyen az szivecskés amire egy gyógyító állomást tudunk építeni, a másik pedig a koponyás lesz, amire rálépve megmérkőzhetünk a pálya közepén lévő mini bossal. Természetese ez nem fog elsőre sikerülni, több menetre lesz szükség, akinek viszont sikerül az értékes jutalmat fog érte kapni. Nem sok minden maradt amit még a címről mondani lehetne, talán csak annyit, hogy sok hasonló stílusú játékkal találkoztunk már amik legfőképpen csak klónnak voltak nevezhetőek. Ez a játék legalább fel tudott mutatni valami eredetiséget a stíluson belül. a fantasztikus grafikája és a könnyen tanulható, izgalmas, nem teljesen a véletlenre építkező játékmenete sok mindenkinek fogja elrabolni a szívét. A kérdés továbbra is csak az, hogy el fogjuk-e dobni miatta az évek óta dédelgetett és szeretett játékunkat, hát én biztosan nem, veled mi a helyzet?

Szerintünk: 7/10

 

 

A játék ingyenesen letölthető az iTunes áruházból.


Kommentek megjelenítése