Shadow Fight 3・Tesztlabor

Alkalmazások - Játékok   |   2018.01.12 - 10:31   |   Írta: Ca$h   |   6053
12. jan Shadow Fight 3・Tesztlabor

Végre egy kis új íz a lecsóba …

Persze ez igaz, de azért tegyük hozzá, hogy nem mindenki számára új, ugyanis ahogyan az a játék címében is trükkösen el lett „rejtve” ez bizony már a harmadik rész. Szóval hiába a nagy, rutinos gémtesztelési múltam valahogy mindig belefutok valami játékba amit eddig elkerült a figyelmem.

Mivel a korábbi részeket nem ismerem, sajnos nincsen összehasonlítási alapom, de valószínűleg azok is jók voltak különben nem született volna meg a harmadik epizód ugye. Nem kevés verekedős játékkal nyomultam már az életem során, személyes kedvenceim közé a Mortal Kombat illetve Tekken sorozatok tartoznak, szóval volt rendesen alapom arra, hogy véleményt alkossak. Bizony tapi képernyőn véghezvinni egy ilyen típusú játékot nem egyszerű dolog. Lévén az irányok gyors egymás utáni megadása közel lehetetlen, szóval valami nagyon egyszerűt mégis nagyszerűt kell kitalálnia annak aki sikereket szeretne elérni.

Hát … a Shadow Fightnak ez bizony sikerült. Igaz van egy viszonylag hosszú tanulási idő, míg megértjük és megszokjuk a dolgok mikéntjét, mert sajnos a játékban lévő tutorial bizony hagy maga után kívánnivalót rendesen. Szerencsére van egy gyakorlómód is, ahol ellenfelünk nem támad és végtelen élete van, itt ha szánunk egy kis időt a játékra szépen alaposan ki tudjuk tanulni a lehetőségeket. Az Árnyékharc harmadik részének kettő, nagyon fontos, harccal kapcsolatos tulajdonsága van. Az egyik maga az árnyékmód és ahogyan működik a másik pedig, hogy minden egyes fegyverrel teljesen másképpen kell játszani és persze a velük működő mozdulatok is mások.

Szerencsére a speciális támadások elsajátítása mindegyik fegyverrel ugyanaz lesz, általában előre plusz gomb és gomb (ez lehet ütés vagy rúgás is), esetlegesen hátra. A lefelével gugolunk, az átlós lefele irányokkal gurulni lehet előre vagy hátra, ugyanez a helyzet a felfelével is, amiket ha megspékelünk egy támadás gombbal akkor egy rendkívül erős légi támadást tudunk bevinni ellenfelünknek. Külön érdekesség a játékban, hogy soha nem vagyunk sérthetetlenek, egy jól irányzott ellentámadással bármikor le tudjuk szedni ellenfelünket még akkor is ha az éppen egy árnyéktámadást akar bevinni. Érdemes tehát tisztában lenni a távolságokkal, az időzítés mindenek felett a legfontosabb része lesz a játéknak. Várjuk ki hogy ellenfelünk támadjon és erre reagáljunk valami erősebbel.

Különösen sokat sebződünk ha belefutunk egy támadásba, amit már hamarabb megkezdett az ellenfelünk, tehát mondjuk csinál egy forgórúgást mi meg beleugrunk, ekkor kritikus sebzést szenvedünk el és könnyen lehet el is ejtjük fegyverünket. Ekkor különösen kiszolgáltatott helyzetbe kerülünk, hiszen puszta kézzel kell folytatnunk a harcot. Az árnyéktámadások függvénye, hogy milyen cuccokat tettünk emberünkre, ha a sisak, a páncél és a fegyver is rendelkezik saját támadással akkor három típussal is rendelkezni fogunk, ezek használata kicsit más mint a többi támadás, ugyanis itt az árnyékgombot kell először nyomni majd utána az irányt. De vigyázat! Ellenfelünk simán le tud ütni minket egészen a sebzés bevitelének utolsó pillanatáig, szóval semmiképpen se kezdjünk bele árnyéktámadásba, ha közel vagyunk a másikhoz, mert ha hamariak akarunk lenni, egészen egyszerűen le fog minket darálni a sárga földig.

A játék nem kevés RPG elemmel rendelkezik, hiszen minden egyes ruha és fegyver saját speciális tulajdonsággal és üres képesség slotokkal rendelkezik. Minél értékesebb egy ruha annál több üres hely van rajta. Ezekkel tudunk majd machinálni és a számtalan érdekesebbnél érdekesebb képességet kombinálva kialakítani végső harci stílusunkat. Ha megfogadtok egy jó tanácsot, akkor eleinte mindig a legerősebb cuccokat veszitek fel, hiszen kell hozzá nem kevés idő míg kitanuljuk az összes fegyver használatát, vagy amíg ki sikerül farmolni valami igazán jó páncélt, amit esetlegesen meg is akarunk tartani. Ehhez bizony türelmesnek kell lenni és spórolni a nagyon értékes és ritka árnyékpontokkal, nem elkölteni rögtön az elején, hanem kivárni míg valóban van értelme valamit fejleszteni.

A Shadow Fight 3-ban van egy eléggé érdekes, változatos és élvezetes sztori mód, aminek minden egyes pályája előtt látni fogjuk az aktuális nehézségi szintet. Ez folyamatosan változik, ahogy fejlődik a karakterünk, ha elértük egy-egy pályán a normal esetlegesen easy szintet csak akkor érdemes belevágni. Ugyanis a hard, insane illetve impossible fokozatok szerintem magukért beszélnek. Fejlődni mellékküldetésekkel, booster kártyapakkok nyitogatásával illetve online PvP harcokkal tudunk, ahol persze lesznek loot ládák. Minden pakk vagy ládanyitáskor kapni fogunk egy üres kártyahelyet, amit egy reklám megnézésével unlockolhatunk, éljünk ezzel a lehetőséggel, minden fejlődésre való pillanatot meg kell ragadni, mert a játék állatira nehéz. Nem kevesen lesznek akik feladják a harcot, még mielőtt el tudták volna kezdeni élvezni. Jómagam akkor lettem igazán jó a játékban amikor megkaptam az első kétkezes pallosomat, ekkor értettem meg mit jelent a személyre szabott játék, hiszen egyből ráéreztem erre a lassú, megfontolt, kimért, mégis halálosan erős játékmenetre ami a palloshoz kell.

A Shadow Fight 3 nem kevés F2P elemmel rendelkezik mégis hibátlanul játszható ráköltés nélkül is, tehát egy különösen jó játék, csak ajánlani tudom mindenkinek aki szereti ezt a stílust. Döbbenetes grafikája van, minőségi hangokkal aláfestve és folyékony szaggatásmentes játékmenetet ígér, persze azért nem árt hozzá egy izmosabb vas én speciel iPhone 6s plusszon teszteltem és kifogástalanul működött.

Szerintünk: 8/10

 

 

A játék ingyenesen letölthető az iTunes áruházból.


Kommentek megjelenítése