War Heroes・Tesztlabor

Alkalmazások - Játékok   |   2017.12.15 - 09:36   |   Írta: Ca$h   |   5535
15. dec War Heroes・Tesztlabor

Amikor a klónozás már fárasztó is tud lenni.

Bevallom már én unom, hogy állandóan ilyen és ehhez fogható hasonlatokkal kell élnem, de a War Heroes is csak egy Clash Royale klón, és bár nem is olyan régen írtunk egy nagyon hasonló játékról (Medals of War), kicsit furcsa lehet ez most nektek. Pedig valójában csak arról van szó, hogy mindenki igyekszik a jól bevált sikerrecepteket meglovagolni, hátha nekik is bejön a dolog, mi meg ugye az új játékok közül mazsolázunk nektek. Lássuk hát akkor ezúttal hogyan sikerült.

Első körben érdemes leszögezni, hogy a War Heroes egy jó kis játék, nem terjedt még el eléggé és erőteljesen fejlesztés alatt áll. Viszont pechjére ugye van összehasonlítási alap bőven, szóval kőkeményen meg kell küzdenie azért, hogy a mai erős piacon fent tudjon maradni. Első ránézésre viszont sajnos nem tűnik egy olyan karakteresen erős címnek, hogy ez sikerüljön is neki.

Az ember képtelen elrugaszkodni a Clash Royale-tól, de ha valaki véletlenül azzal még nem tolta, akkor is ott van a nemrég tesztelt Medals of War, ami egy erősen közepes alkotás volt, sajnos képtelenség nem összehasonlítani vele, annyira hasonló a két cím elsőre. Alapvetően ami feltűnő, hogy a játék sokkal inkább felül nézetből van prezentálva, ugyanúgy második világháborús az alaptéma és nem kevés humoros elem van benne. Eleinte nagyon nehéz megkülönböztetni az egységeket egymástól és bele kell tanulni, hogy a kő-papír-olló módszer hogyan is működik, de miután sikerül megy minden mint a karikacsapás.

Természetesen lesz a gyalogság ami a legfontosabb szerepet tölti be a játékban, lesznek gyors, lassú, magas életerővel rendelkező egységek, a shotgunos és lángszórós fószerek kegyetlen erősek tudnak lenni nagy tömeg ellen, akárcsak a gránátos csajszika. Aztán ott vannak a járművek amiknek a legtöbbje rögtön épületre megy nem törődve senkivel, szerencsére nem tapossák el a gyalogságot (na az lenne még egy nagyon komoly ötlet) mert akkor túlságosan „opék” lennének. Az erős járműveket viszont könnyű szerrel le tudjuk darálni egy nagyobb tömeg gyalogsággal, esetlegesen anti-jármű egységekkel, de a legkönnyebben légi egységekkel tudunk ellenük fellépni.

Külön érdekesség, hogy ellentétben a Clash Royale-al itt a főépületet védő kettő bunker közül csak az egyik valóban bunker, a másik inkább csak egy gyalogsági tábor, ami jóval kevesebb élettel rendelkezik, járművek ellen nem túl hatékony, de a gyalogságot sokkal ügyesebben darálják. Komoly stratégiai jelentőséggel tud bírni, hogy melyik oldalon milyen egységgel támadunk vagy támadnak minket. Ugyancsak fontos szerepe van a játékban, hogy a számtalan Admirális közül kit választunk, mindegyiknek van egy speciális tulajdonsága, amit szintlépéssel növelni, erősíteni tudunk. Lesznek olyanok aki időnként extra gyalogságot küldenek a csatamezőbe, lesznek akik járműveket, lesz aki egy extra tornyot tesz középre vagy éppenséggel drótkerítéssel nehezíti meg a gyalogság támadását. Ez a része a játéknak nagyon erős, karakteres és rendkívül jól kitalált, telesen más tud lenni egy-egy csata annak függvényében, hogy milyen admirálisok feszülnek egymásnak.

Természetesen itt is kártyás rendszer lesz, itt is különböző erősségű lapok vannak (common, rare, epic, heroic), ahogyan speciális távolsági fegyverek is lesznek, olyanok mint golyózápor, rakéta vagy éppenséggel atombomba (csak így szerényen). Minden nyert csatáért kapunk egy változó értékű ládát, ezeknek persze négy szabad hely lesz, négy óránként ingyen láda lesz a jutalmunk ebből persze kettőt lehet egyszerre tárolni, illetve napi egyszer megnyert érmék fejében értékes extra láda üti a markunkat. A játékban lesznek klánok, bár egyelőre sajnos még semmi jelentősége nincsen a dolognak, mert donate nincsen, semmi extra dolgot nem nyerünk azzal ha bent vagyunk egy csapatban, max beszélgetni tudunk a többi emberrel.

Szívem szerint a War Heroesra több pontot adnék mint a Medals of Warra, pontosabban fogalmazva inkább arra kéne most kevesebbet adni, de visszafele nem pontozunk ugye, illetve hat pontnál egyik se érdemel többet, mert csak egy erős közepesre sikerült készíteni mind a kettőt. Kipróbálni mindenképpen érdemes, de olyan nagyon sokat ne várjunk tőle.

Szerintünk: 6/10

 

 

A játék ingyenesen letölthető az iTunes áruházból.


Kommentek megjelenítése