Forge of Titans・Tesztlabor

Alkalmazások - Játékok   |   2017.05.03 - 18:56   |   Írta: Ca$h   |   1965
03. máj Forge of Titans・Tesztlabor

Na akkor kalapáljunk össze magunknak pár Titánt!

A Respawn Entertainment (gy.k. az ultrasikeres Call of Duty sorozat eredeti készítőinek új cége) első üdvöskéje; a Titanfall nem kis hatással volt az egész játékiparra, konkrétan megreformálta az FPS stílust, mindezt pedig úgy tette, hogy maga a cím nem is lett igazán sikeres. Várható volt hogy jön a folytatás, ahogyan az is, hogy akárcsak az első rész ez is komoly hatással lesz a piacra. A reform nem volt olyan erős mint az első rész esetében, viszont a második rész olyan jó lett, hogy a Tsunami által keltett hullámok a mobilpiacot is utolelérték.

A Forge of Titansnél erőteljesen érezhető a Titanfall hatásal, tulajdonképpen olyan mintha a nagysikerű FPS címet átültették volna valós idejű stratégiázásba. A Titánok kinézete, a képességeik, az egész hangulat valahogy a nagy példképre emlékeztet, azzal az „apró” különbséggel, hogy ez a játék még csak az árnyékában sem férne meg a RE mesterművének. Maradjatok velünk, részletek lejjebb olvashatóak.

A játék alapkoncepciója egyszerű, van egy keményarc pilótánk – néha túlságosan is – akinek van egy libling gigantikus Titánja. Előttünk végeláthatatlan libasorban jön egyik ellenséges bázis a másik után, nekünk csak annyi dolgunk lesz, hogy a védelmet a földig rombolva átüssük az utolsó akadályt – egy hatalmas fémkapú – a következő bázis felé, majd az adott fejezeten belül a Big Bossal is végezve nekivágjunk a kaland folytatásának. Minden győzelemért különböző ajándékok járnak, van hogy alkatrészeket, van hogy komplett Titánokat kapunk pilótástul, van hogy csak némi pénzmag üti a markunkat. De a folyamat mindig ugyanaz lesz, farmolás farmolás hátán. 

Számtalan Titánnal fogunk találkozni, amikre ha összejött az összes alkatrész már csak a megépítés vár. Egy csatába egyszerre csak kettő robotot vihetünk magunkkal, érdemes ezért egy tankkszerű izmos, erős, magas HP-vel rendelkezőt választani, amit hátulról támogat valami kevésbé erős de annál jobb képeségekkel megáldott segítő. Az alkatrészeket teljesen véletlenszerűen kapjuk a kalandozások során, illetve némi pénzmagért cserébe vásárolhatunk is magunknak, ha ebből kifogynánk akkor meg nem marad más megoldás mint a valódi pénz szórása, ezt viszont csak a fanatikusoknak ajánlanám. A fennmaradó, felesleges, jóval gyengébb alkatrészeket pedig bele tudjuk olvasztani kedvenc robotunkba, aki ezzel szintet fog lépni, majd ha elér egy bizonyos állomást a fejlődésben akkor akár rangot is léphetünk vele amitől még erősebb lesz, ehhez viszont eléggé ritka artifactekre lesz szükségünk amiket legfőképpen csak csatározással fogunk majd kapni.

Lesz egy bázisunk is, ami az ilyen típusú játékokhoz képest sajnos eléggé kezdetleges. Első körben lesz kettő gyárunk (Extractors) amik maguktól termelik majd a három fizetőeszközből kettőt. Itt felügyelhetjük a robotokat (Hangar), a pilótákat (Academy), a klánunkat (Alliance). Itt tudunk vásárolni alkatrész pakkokat (Forge), illetve bizonyos időközönként kapni is fogunk olyan csomagokat amik véletlenszerűen tartalmazhatnak bármilyen értékeset. A védelmünket is itt tudjuk belőni, ez akkor lesz nagyon fontos ha már elérhető a multiplayer opció ugyanis ettől a pillanatól fogva már minket is tudnak támadni és persze farmolni is. Minden épület és védelmi szint a kampány küldetések teljesítésével erősödnek, éppen ezért érdemes ezen minél hamarabb túlesni, hogy kellően fel tudjunk fegyverkezni a többi játékos ellen. Minél magasabb a védelmi szintünk annál több Titánt, falat illetve tronyot tudunk kitenni védekezésre.

A Forge of Titans rendelkezik mindennel ahhoz, hogy jó játék legyen, az egyedüli gond vele az, hogy sajnos nem az. Sajnos csak egy középszerű produktum, nagyon hamar meg lehet únni, nem rendelkezik olyan élvezetes játékmenettel ami miatt le tudna kötni minket, hiába van benne fejlődés, gyűjtögetés ezerrel az embernek valahogy mindig meg kell erőszakolnia magát hogy játsszon vele. Ha viszont eljutunk idáig nem fogunk megbánni egyetlen vele töltött percet sem, a kérdés már csak az, hogy el tudsz-e jutni idáig és hogy akarod-e ezt egyáltalán. Ajánlani szívből nem nagyon tudom senkinek, főleg hogy ennyire telített és tömött a piac jobbnál jobb címekkel. 

Szerintünk: 5/10

 

 

A játék ingyenesen letölthető az iTunes áruházból.

MentésMentés


Kommentek megjelenítése