Galaxy S8 kijelző problémáról panaszkodnak a dél-koreai vásárlók

Tech Hírek   |   2017.04.19 - 15:10   |   Írta: Pausch Rita   |   9083
19. ápr Galaxy S8 kijelző problémáról panaszkodnak a dél-koreai vásárlók

Az első előrendelők, már megkapták Samsung Galaxy S8 és S8+ készülékeiket, de az örömbe üröm is vegyült...

Dél-Koreában az előrendelők olyan szerencsések voltak, hogy már a hivatalos forgalomba kerülés előtt megkapták legújabb Samsung Galaxy S8 és S8+ okostelefonjukat. Bár lehet, hogy ezt ők mégsem értékelik annyira nagy szerencsének, ugyanis elég sokan panaszkodnak ugyanarra a „hibára”. A felhasználók gondja az, hogy a kijelzőnek vöröses árnyalata van.  

Többen is képeket tettek közzé a népszerű helyi közösségi oldalakon, a PPomppun és a Ruliweben. Valamint Dél-Korea legnépszerűbb keresőmotorjában a „Galaxy S8 vörös kijelző” kifejezés a legnépszerűbb keresések között szerepelt.

 

 

A Samsung nagyon gyorsan reagált az ügyre. Először egyik szóvivőjük közölte a helyi médiában, hogy a vörös színű kijelző nem minőségi hiba, hanem egyszerű konfigurációs kérdés. Majd nem sokkal ezt követően hivatalos közlemény is kiadtak, ami így szól:

„Minden Samsung telefon tesztelési procedúrán esik keresztül, ahol magas szintű minőségi követelményeknek kell megfelelnie. Az Infinity kijelzőnél a Samsung S8 és S8+ esetén Super AMOLED technológiát használtak a gazdag és lenyűgöző színekért és, hogy a felhasználóknak még tisztább és élethűbb élményben lehessen része.

A Galaxy S8 adaptív kijelzője a környezettől függően optimalizálja a színtartományokat, a szaturációt és az élességet. Ha szükséges, a felhasználók manuálisan is állíthatnak a kijelző színtartományán, hogy a fehéregyensúly változzon. Amit a Beállítások → Kijelző → Kijelző mód → Színegyensúly menüpontban érhetnek el.”

A telefonokat a dél-koreai vállalat kedden kezdte kiszállítani az országukban azok részére, akik előrendelték a készüléket. Ha a cég korábbi adatai igazak, ez nagyjából 1 millió készüléket jelent az otthoni terepen. A világ többi részén a teljesítés az előrendelésekre még meg sem kezdődött.

 

 

Egy magát megnevezni nem akaró forrás szerint ez a probléma már a Note 7 készüléknél is megjelent. A névtelen illető javasolja a készülékeket visszavinni, ha mégsem orvosolható a probléma a Beállításokban. A helyzet ugyanis az, hogy több felhasználó is állítja, hogy nekik a Samsung által javasoltak elvégzése után is fennáll a hiba.

 

 

A Korea Heraldban megjelent cikkben, egy szintén nevét elhallgatni kérő forrás azt állítja, hogy ezt az új mélyvörös AMOLED technológia okozza, amit a készüléknél használtak. Az S8 az első telefon, amibe ezt a változatot tették. Ebben kétféle pixelt vegyítenek vöröset-zöldet és kéket-zöldet. Mivel a két zöld színegyensúly eltérést okozhat, a Samsung csavart a vörös pixeleken, hogy erősebbek és mélyebbek legyenek.

Az egészen bizonyos, hogy nagyon nem jönne jól a Note 7 fiaskó után egy újabb botrány a Samsungnak...

Forrás: Engadet, ZDF

Kapcsolódó cikk:
Magasra tette a lécet a Galaxy S8
Kamu iPhone és Galaxy S8 kínzása, avagy a klónok harca
Samsung Galaxy Note 7: minden, amit az öngyulladás botrányról tudnod kell



Kommentek megjelenítése